  • Data: 2021-05-24 23:46:04
    Temat: Re: Crystaldiskinfo - oszukiwanie
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24/05/2021 23:37, 1634Racine wrote:
    > powiedzmy,ze pierwsza wersja: programowo. Podejrzewam, ze przecietny
    > czlek sprzedajacy laptop to raczej tego nie jest w stanie wykonac. mam
    > racje? ktos cos *wie* ?

    Na allegro dostepne były swego czasu zestawy z kablem diagnostycznym do
    róznych modeli dysków, gotowym softem i instrukcją. Obecnie nie widzę
    takich kombo.

    Nie byłbym pewien, czy to poza zasięgiem przeciętnego człowieka.
    Sprowadzał się to do podłączenia 2 kabli do komputera i odpaleniu
    jakiegoś exe.