  • Data: 2024-05-01 13:10:03
    Temat: Re: Czas umierać.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Michał Jankowski napisał:

    > A jak połączenie głosowe jest wliczone w abonament, to co?

    Ode mnie za (22)19115 nie biorą dodatkowych opłat. Tu pewnie tak samo.
    Z tym że to P4, nie T-Mobile. A oni mają ciekawie rozwiązany billing.
    Nie ma że jakieś połączenie jest "wliczone w abonament". Na początku
    okresu rozliczeniowego dostaje się pakiet 44640 minut i 2678400 SMS-ów
    (tyle może być sekund w miesiącu). Z tym jest związany punkt regulaminu,
    że na tę operację mają godzinę. Mnie się raz zdarzyło, że zadzwoniłem
    tuż po północy, kiedy pakietu jeszcze nie miałem -- i naliczyli opłatę.
    Zdziwiło mie to, więc złożyłem reklamację. Wtedy dopiero wyjaśnili mi
    o co chodzi i jak to działa. Ale te kilkanaście groszy zwrócili -- w
    w imię dobrych stosunków z klientem i w nagrodę za czujność, jakoś tak
    napisali.

    --
    Jarek