-
Data: 2013-03-08 08:24:17
Temat: Re: Czegoś takiego jeszcze nie widziałem
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-03-07 23:06, mk4 pisze:
> On 2013-03-07 22:17, Artur Maśląg wrote:
>> W dniu 2013-03-07 21:50, mk4 pisze:
>>> On 2013-03-07 20:49, Artur Maśląg wrote:
>>>> Twoje chcenie tak naprawdę mnie (i nie tylko mnie) nie interesuje.
>>>> Podobnie jest z moim - innych to średnio interesuje, bądź wcale. Na
>>>> zwykłej krajówce (jednojezdniowej) jest ograniczenie do 90km/h.
>>>> Wyprzedać można wtedy, kiedy ma to uzasadnienie i są ku temu stosowne
>>>> warunki.
>>> Na ta wypowiedz patrze tak - gdyby w przepisach bylo 120 to bys tu
>>> spiewal 120 a gdyby bylo 70 to bys spiewal 70 i powtarzal, ze ciebie
>>> "nie interesuje".
>>
>> Cóż - już wcześniej pisałem, że to projekcja miszcza i takie też
>> wnioski. Prędkości na takich drogach nie są wymysłem kosmitów,
>> tylko jakąś wypadkową warunków, fizyki i ludzkiej percepcji.
>
> No i co z tego? Skoro to sie rozni w roznych krajach to chyba jest to
> granica w pewnym zakresie umowna, prawda?
Nie, zasadniczo się nie różni - nigdzie nie ma 120km/h, jest maks.
90km/h, a w miejscach krzyżowania się ruchu, przejść dla pieszych
zabudowań itd. są stosowne ograniczenia, różne konstrukcje które
fizycznie ograniczą prędkość w danym miejscu itd.
> No i jeszcze margines ryzyka - a moze chcemy przyjac nieco mniejszy? Tym
> "kompromisem" mozna sterowac w szerokich granicach przeciez?
Nie, nie chcemy przyjmować mniejszego marginesu bezpieczeństwa.
(...)
Następne wpisy z tego wątku
- 08.03.13 09:48 J.F
- 08.03.13 09:48 Gotfryd Smolik news
- 08.03.13 10:06 J.F
- 08.03.13 10:09 Artur Maśląg
- 08.03.13 11:07 Artur Maśląg
- 08.03.13 11:28 J.F
- 08.03.13 12:42 Artur Maśląg
- 08.03.13 13:42 WildS
- 08.03.13 19:07 Gotfryd Smolik news
- 08.03.13 20:32 mk4
- 08.03.13 20:44 mk4
- 08.03.13 20:47 Artur Maśląg
- 08.03.13 21:08 Robert Rędziak
- 08.03.13 21:12 J.F.
- 08.03.13 21:13 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-30 Danina dla artystów, tworców i producentów od zakupu sprzętu elektronicznego.
- 2025-07-30 Białystok => Software Engineer .Net <=
- 2025-07-30 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-30 Kolejni bezrobotni inżynierowie na zasiłkach...
- 2025-07-30 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-07-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-30 MILLER ZAORAŁ PRO-UKRAIŃSKIEGO REDAKTORA
- 2025-07-29 "cywilny przemysł stoczniowy w USA praktycznie nie istnieje"
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Re: PLL LOT na pokładzie zemdlało kilku pasażerów, a linie lotnicze nie zapewniły nawet podstawowego wsparcia - choćby szklanki wody.
- 2025-07-29 Re: Podkreślają też wielką szkodliwość zdrowotną wiatraków, które usytuowane bardzo blisko siedlisk ludzkich mają negatywny wpływ na zdrowie ludzkie".
- 2025-07-29 Re: bełkot reklamowy eSIM, których nikt nie chce, bo są niebezpieczne.
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Warszawa => IT Data Analyst (Power BI) <=
- 2025-07-29 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=