  • Data: 2020-04-27 02:34:27
    Temat: Re: Czemu routery 4G LTE (150/50Mbit) mają port Fast Ethernet?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-04-26, Irokez <n...@w...pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > Właśnie szukam czegoś i najpierw zajrzałem w stronę jakiejś używki
    > Huawei B315s ale sprawdzam co tam mają inni gracze.
    > No i przeglądając sprzęt zauważyłem że większość sprzętu ma port Eth
    > 10/100. Nie bardzo rozumiem idei portu 100Mbit w routerze 150Mbit.
    >
    > W sumie to i tak wysycenie tych 100Mbit wystarczy, ale tak z ciekawości.

    Te 150Mbit to w warunkach rzeczywistych pobożne życzenie. Mam 2 takie routery
    (315 i bodajże 593) i jak przekracza 30-40Mbit to idę po kieliszki i otwieram
    szmpana. Dodatkowo, jak masz w Orange to też weź pod uwagę, że te routery nie
    mają opcji zapamiętania PINu, przynajmniej na oryginalnym firmware.

    --
    Marcin