    Subject: Re: Czujnik piany
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <pPJUG.132071$dTb.125260@fx41.ams1>
    <5f241940$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <PPrVG.145465$vLb.87842@fx43.ams1>
    <5f2680cb$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2d2129$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2d61a6$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2d6cd4$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Fri, 7 Aug 2020 17:32:28 +0200

    W dniu 2020-08-07 o 17:01, J.F. pisze:
    > Użytkownik "WM"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > IMO - i jedno i drugie.
    > Napisac wyraznie w instrukcji, i dodac zabezpieczenie, zeby nie palic
    > silnikow.

    > tokareczka miniaturowa raczej nie sluzy do ciaglej pracy ... czy jednak
    > sie myle, i male detale sie robi na malych tokarkach, takze seryjnie ?

    Silnik jest zdecydowanie za słaby, bo ma zaledwie 100 W , więc go łatwo
    przeciążyć.
    Rezygnuję z wielu prac, bo nie chcę spalić silnika.
    Poprzedni wysiadł przy zwykłym szlifowaniu pręta papierem ściernym.
    Mogłem to zrobić na wiertarce, gdybym wiedział, że tokarka wrażliwa.

    Zastanawiam się nad własnym zabezpieczeniem termicznym, lub wymianą
    silnika na mocniejszy.

    WM