  • 1. Data: 2015-11-02 11:35:19
    Temat: Czy Youtube ssie (w tle)?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Ostatnie (tzn. chyba od miesięcy :) ) coś mi żarło transfer w telefonie i
    dziennie miałem do 50MB. Dodam, że niczego specjalnego nie używałem (poczta,
    miniopera itp. drobnostki), ot normalnie to parę MB/dzień.

    Bliższe przyjrzenie się wykazało, że 90% ruchu generuje proces android.media,
    który ma odpowiadać m.in. za strumieniowanie youtube.
    Zamroziłem więc youtube i dziś zużycie już wyraźnie spadło do 3MB.

    I tu pytanie -- czy youtube coś tam sobie ssie w tle? Od zawsze był na
    telefonie i nie było problemu, we wrześniu dostałem aktualizację do wersji
    5.2.27 i coś koło tego zaczął się problem.

  • 2. Data: 2015-11-03 16:24:48
    Temat: Re: Czy Youtube ssie (w tle)?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 02 Nov 2015 11:35:19 +0100, w
    <7...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Bliższe przyjrzenie się wykazało, że 90% ruchu generuje proces android.media,

    Wyłączenie youtube nie pomogło, dalej coś żre transfer.

    Macie jakiś sposób, aby się dowiedzieć co?

  • 3. Data: 2015-11-03 17:07:23
    Temat: Re: Re: Czy Youtube ssie (w tle)?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    synchro np. zdjec w jakas chmure? np. google photos czy dropbox??

  • 4. Data: 2015-11-03 17:13:05
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 03.11.2015 o 16:24, r...@k...pl pisze:
    > Mon, 02 Nov 2015 11:35:19 +0100, w
    > <7...@4...com>, "r...@k...pl"

    > Wyłączenie youtube nie pomogło, dalej coś żre transfer.
    >
    > Macie jakiś sposób, aby się dowiedzieć co?

    Może Twój tel nie pobiera, a wysyła? Lepiej zaklej kamerkę plastrem.

  • 5. Data: 2015-11-03 17:33:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sunwick" napisał w wiadomości
    >synchro np. zdjec w jakas chmure? np. google photos czy dropbox??

    Ogolnie ustawienia synchronizacji kont warto sprawdzic.

    J.

  • 6. Data: 2015-11-04 10:34:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 3 Nov 2015 17:33:48 +0100, w <5638e1ee$0$652$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]

    Nie mam, w sumie w ogóle nie robię zdjęć komórką, a Galeria ma wyłączony dostęp
    do net (Droidwall).
    Wyłączyłem już w nim Youtube, teraz Media Server.

    Przez 24h zeszło 15MB z czego:
    - System Traffic - 8MB (upload 5MB, download 3MB),
    - android.media:10002 - 9MB (wszystko download)

    W sumie to nawet nie sumuje się :)

    > Ogolnie ustawienia synchronizacji kont warto sprawdzic.

    Nic nie ruszane "od lat". Zresztą czy synchronizacja idzie przez android.media?

  • 7. Data: 2015-11-04 12:16:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 04 Nov 2015 10:34:53 +0100, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:
    > Przez 24h zeszło 15MB z czego:
    > - System Traffic - 8MB (upload 5MB, download 3MB),
    > - android.media:10002 - 9MB (wszystko download)

    Czy wielkości tego transferu zmieniają się w zależności czy przez
    ten okres tel. był połączony tylko przez wifi lub tylko przez gsm?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2015-11-05 11:38:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 04 Nov 2015 12:16:59 +0100, w
    <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>
    napisał(-a):

    > Czy wielkości tego transferu zmieniają się w zależności czy przez
    > ten okres tel. był połączony tylko przez wifi lub tylko przez gsm?

    99% czasu to gsm, no i 99% transferu przypada na gsm.

    Wyłączyłem wczoraj dostęp do neta dla:
    - 10009: Kontakty, com.android.providers.uderdictionary, Telefon, Spis
    kontaktów, com.android.providers.applications
    - 1000: Lokalizacja sieciowa, fcctest, Sdlog, Ustawienia, Ustawienia konta i
    synchronizacji, Pamięć ustawień, com.zte.emode, Usługi VPN,
    com.android.qualcomm, System Android, Menedżer zadań, Google Backup Transport

    i na razie jest spokój, 3,6MB (z samych aplikacji, które tyle biorą).

    Poczekam ze 2 dni (bo już takie spokojne dni miałem) i będę włączał po kolei.

  • 9. Data: 2015-12-02 11:44:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 05 Nov 2015 11:38:10 +0100, w
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Wed, 04 Nov 2015 12:16:59 +0100, w
    > <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>

    > 99% czasu to gsm, no i 99% transferu przypada na gsm.

    Finalna diagnoza -- żre mi proces android.media:10002 (""Przechowywanie
    multimediów, OMA DRM Protected Storage, Magazyn treści chronionych DRM,
    Menedżer pobierania".)

    Jak wykryć co właściwie jest pobierane i przez co? Bo pewnie to jakaś apka
    ściąga przez ten proces.