eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy codzienne potrząsanie milionami sm artfonów przez Biedrone uszkadza elektronikę, aku, wyświetlacz, połaczenia >? › Re: Czy codzienne potrząsanie milionami sm artfonów przez Biedrone uszkadza elektronikę, aku, wyświetlacz, połaczenia >?
  • Data: 2023-02-08 20:18:53
    Temat: Re: Czy codzienne potrząsanie milionami sm artfonów przez Biedrone uszkadza elektronikę, aku, wyświetlacz, połaczenia >?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 7 February 2023 at 09:55:01 UTC+1, Dawid Rutkowski wrote:
    > Nono, a to aż tak mocno trzeba potrząsnąć?
    > Czy wystarczy lekko, ale średnio inteligentne bolandzkie matoły i tak
    napierdzielają ile wlezie?
    > Coś w tym może być...
    > Dawno temu grałem w "paradise cove" i tam trzeba było co jakiś czas (dość krótki,
    typu godzina)
    > zbierać pieniążki z domków - a jak się nie zebrało to produkcja ustawała.
    > Jako że kolejne domki kosztowały w funkcji wykładniczej i produkowały też w
    wykładniczej,
    > to wystarczyło zbierać z 10 ostatnich.
> [...]
    Zbieranie nakrętek z petów wymyślił Chinczyk

    On skupuje same pety bo z nich robi kołdry ekologiczne dla Biedrony
    a nakrętki są kolorowe i psują wsad miękkim polietylenem, który się nie nadaje do
    produkcji kołder i poduszek

    Kolega zbierał butelki pet dla Chinczyka i przerabiał na łuskę.
    A do seperacji używał wanien z wodą, bo to kolorowe pływało, a przezroczyste tonęło

    Ale był problem z suszeniem, bo woda to zanieczyszczenie i nikt za nia nie zapłaci

    Był też problem z etykietami, papierowymi i plastikowymi, aby je odseparować
    automatycznie.

    Jak idę do Biedrony i tam stos kolder poduszek a wszystkie opisane jako ekologiczne,
    medyczne, zdrowotne
    a na etykiecie, że to produkt z recyclingu, to mi się chce wymiotować, że Polska taki
    syf sprzedaje.

    Jak plastikowa koldra z recyclingu butelek może byc ekologiczna, antyalergiczna,
    medyczna, zdrowotna, gdy spanie pod plastikiem to szybko droga do raka.

    Były zdrowe koldry z pierza, ale handlarze zastapili jego aleregicznym syfem
    plastikowym z Chin
    i tak cala Europa została zasyfiona śmieciami.