    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy ja napisałem w ofercie że to oryginał?
    Date: Sat, 11 Jul 2020 19:44:38 +0000 (UTC)

    Mateusz Bogusz <m...@o...pl> wrote:

    > Że podróbka też nie było napisane. Tłumaczenie pana jednak do mnie nie
    > trafia. A Wy jak uważacie?

    Jak uważam? Uważam, że sprzedaż podróbek ładowarek powinna być surowo
    karana, ale nie jest.

    Przecież od tego zależy twoje życie. Dosłownie.

    Kiedyś, w (nieistniejącej już na całe szczęście) firmie Tions, kupiłem
    Motorolę Droid 4 za 1700 zł. Refurbished. Sprowadzili, ogarnęli, wysłali.
    W zestawie dwie ładowarki. Dwie podróbki, jedna sieciowa, druga
    samochodowa. Takie najtańsze, najbardziej chamskie podróbki.

    Sprawdzam na stronie -- no nie ma nigdzie, że dostanę oryginalne, ale
    spodziewałbym się, że dostanę oryginalny telefon z oryginalną ładowarką.

    Dzwonię, panienka się zapętla, że to jest ładowarka DO tego telefonu a nie
    OD tego telefonu. Informuję panią, że opiszę proceder w Internecie. Pani
    mnie informuje, że wtedy założą mi sprawę, skurwysyny.

    Nie opisałem -- nie ze strachu przed sprawą (to ja powinienem skurwysynom
    założyć sprawę za narażanie mojego życia), tylko po prostu jakoś mi to
    umknęło. Za to przejrzałem opinie o tej firmie. Były bardzo niepochlebne,
    a na każde janusz odpowiadał, podając dane osobowe klienta.

    --
    Profesor uwielbiajacy zagadki pyta się studentki w czasie egzaminu:
    - Prosze powiedziec, jaka jest roznica pomiedzy studentem uniwersytetu,