  • Data: 2020-07-13 11:36:21
    Temat: Re: Czy ja napisałem w ofercie że to oryginał?
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kupiłem ładowarkę taką "uniwersalną" z alledrogo. Producent SkyRC ma
    > taką XYZ, to wyszukałem na alle XYZ. Jest, nawet zdjęcie pasuje (jak już
    > wiem, prawie pasuje), są przejściówki, opis funkcji identyczny jak na
    > stronie producent. Przyszła, wszystko wygląda w porządku
    > ale...chusteczkowo ładuje jak dla mnie. Porównuje prąd i napięcie
    > wyświetlane na ekranie z "lepsiejszym" miernikiem który mam i rozrzuty
    > 0,1V i 0,2A. Jest jakaś opcja do kalibracji, próbuje, ale rozrzut jest
    > nieliniowy więc daje za wygraną. Do ładowania LiPo nieakceptowalne.

> [...]

    Jeśli nazwa Imax B6 (i jej wzór użytkowy) nie jest zastrzeżona to
    formalnie inny producent może produkować sobie podobne ładowarki pod tą
    samą nazwą i o podobnym wyglądzie.

    Powinieneś szukać i po nazwie producenta i po symbolu wyrobu.

    Mało to uczciwe postępowanie, ale sprzedawca nigdzie nie podał fałszywej
    informacji. Można mieć pretensję o nietrzymanie parametrów, straty w
    ładowanych akumulatorach i zagrożenie dla życia.
    Czy ta "podróbka" ma uczciwe CE?

    yabba