  • Data: 2020-07-12 08:44:26
    Temat: Re: Czy ja napisałem w ofercie że to oryginał?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 11 Jul 2020 13:42:55 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):
    > Kupiłem ładowarkę taką "uniwersalną" z alledrogo. Producent SkyRC ma
    > taką XYZ, to wyszukałem na alle XYZ.
    [...]
    > Zwrot wysłałem i kasę dostałem, ale zadzwonił sprzedawca z propozycją
    > żebym jednak zmienił "przyczynę zwrotu" bo "Czy ja napisałem w ofercie
    > że to oryginał?" :-)
    > Że podróbka też nie było napisane. Tłumaczenie pana jednak do mnie nie
    > trafia. A Wy jak uważacie?

    Daj jakis link, jak to wyglada.

    Bo teraz ... firma XXX, ale produkuje YYY, albo dodatkowo ZZZ,
    i produkuja takze dla firmy TTT - podobny produkt,
    albo taki sam, tylko naklejki rozne.

    I nie wiadomo - kupiles podrobke, czy odrzut z produkcji.

    Ale skoro XYZ to typ ... sprzedawca napisal, ze to SkyRC ?

    J.