  • Data: 2009-03-12 12:00:22
    Temat: Re: Czy n6300 pojdzie z 4GB i jaka SD daja w Plusie?
    Od: michaça <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jest to prawda. Jest dośc dużo kart SD 4GB. SD - nie SDHC. Mam 3
    > sztuki do użytku w aparacie i palmtopie które nie obsługują SDHC.
    OK nie bede sie klocil - dane mam z malo wiarygodnych stron internetowych typu
    fora , wikipedie - miejsca gdzia kazdy moze napisac dowolna bzdure wyssana z palca

    > Natomiast nie znam żadnej karty microSD większj niż 2GB która jest SD
    > a nie SDHC.
    oczywiscie watek jest bardziej o microSD a nie o duzych SD bo te i tak nie wejda
    do komorki ;-) (np ja mam xD w aparacie a nigdy nie mialem pelnej SD w rece -
    tylko kilka micro, i przez adapter)

    pozdr.
    m.