  • Data: 2015-03-06 19:18:06
    Temat: Re: Czy regres od sprawcy wypadku, to dobra wola TU?
    Od: WW <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-06 o 13:12, Pawel O'Pajak pisze:
    > Powitanko,

    > Zeby likwidowac szkode ze swojego AC, gdy jest sprawca i podpisal
    > oswiadczenie? Szczerze mowiac pierwszy raz sie z tym spotykam. Wyglada
    > na to, ze zrobiles pani dobrze - nie straci znizek;-)
    > Moze zwroc sie (wreszcie) do PZU i domagaj sie przynajmniej zwrotu znizek.

    Chyba jednak straci.
    Trzykrotne pisałem do Compensy z pytaniem, dlaczego odstapili od regresu
    - kwota to prawie 10 000 zł. Efektem ten list zawierający dwa zdania. W
    pierwszym zawiadamiają, że wszeczeli regres, Drugie zdanie pisma
    zacytowalem.
    Ponadto dzwonili do mnie z PZU aby się dowiedzieć, jak wyglądało zdarzenie.
    Zgonie z prawdą odpowiedziałem, że nie wiem, bo mnie tam nie było. :-P

    Pozdrawiam
    WW