  • Data: 2012-02-14 17:44:34
    Temat: Re: Czy to nowy katolicki zwyczaj?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-14 17:21, Adampio pisze:

    > Ja zrozumiałem że "czuć" jak spadają wolne obroty _silnika_ po włączeniu
    > świateł.

    LOL - zdaje się, że wszystko trzeba wielkimi literami pisać.

    > Ja mam zdziebko (ale nie zbyt) większy silnik i słyszę jak spadają wolne
    > obroty po włączeniu klimatyzacji.

    Wyłączasz wtedy klimatyzację? Piter pisał, że światła wyłącza, ponieważ
    "czuć". Idąc tropem takich wniosków należałoby wyłączać klimatyzację,
    nie używać ogrzewanej szyby, bądź też nie otwierać szyb opuszczanych
    elektrycznie, ponieważ "czuć".

    BTW - ABS też powinno się zlikwidować, ponieważ często "dopompowanie"
    płyny/ciśnienia "czuje" się dość wyraźnie na alternatorze :)