  • Data: 2020-10-11 16:59:44
    Temat: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Mit.

    :)
    Dobrze ze moje auta o tym nie wiedza...
    Ostatnią osobówka, jak liczyłem to jezdziłem po około 60gr za km
    (liczac cene zakupu, paliwa, napraw etc) A moze 68gr?
    Tak, czy siak - chyba całkiem spoko jak na spore, 6 osobowe auto przez
    prawie 10 lat...

    Ciekawe jak wychodzi przy tym nowe auto które na starcie, liczac ze
    przejedziesz nim 200 tysiecy, ma ponad złotówke za km...
    Bez wliczania ubezpieczen, przegladów, napraw.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.