  • 1. Data: 2020-10-09 13:53:28
    Temat: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Od: WS <L...@c...pl>

    za https://www.wykop.pl/artykul/5732569/audi-nie-przewa
    ga-dzieki-technice-bubel-za-350-tys-pln/

    Audi A7 za 350tys, przejechalo ~2000km ( 3 tankowania) i zdechlo, ASO odmawia naprawy
    gwarancyjnej i chce 80tys PLN ;)

  • 2. Data: 2020-10-09 13:58:23
    Temat: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/10/2020 12:53, WS wrote:
    > za https://www.wykop.pl/artykul/5732569/audi-nie-przewa
    ga-dzieki-technice-bubel-za-350-tys-pln/

    > Audi A7 za 350tys, przejechalo ~2000km ( 3 tankowania) i zdechlo, ASO odmawia
    naprawy gwarancyjnej i chce 80tys PLN ;)

    Jezeli jest tak jak mowi, ze te elementy sa za filtrami i z racji swoich
    gabarytow nie mogly przez nie przejsc to prawnik i rzeczoznawca pojada z
    nimi jak z podartymi gaciami. Ale to bedzie trwalo lata.

  • 3. Data: 2020-10-09 14:00:50
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/10/2020 12:58, K wrote:
> [...]
    > gabarytow nie mogly przez nie przejsc to prawnik i rzeczoznawca pojada z
    > nimi jak z podartymi gaciami. Ale to bedzie trwalo lata.

    A wracajac do pytania czy warto kupowac nowe auto? Moim zdaniem nowe
    auto warto brac tylko w leasing albo najem. Uzywane najlepiej 1-2 letnie
    jeszcze na gwarancji i po akcjach serwisowych.

  • 4. Data: 2020-10-09 14:16:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-10-2020 o 13:53, WS pisze:
    > za https://www.wykop.pl/artykul/5732569/audi-nie-przewa
    ga-dzieki-technice-bubel-za-350-tys-pln/

    > Audi A7 za 350tys, przejechalo ~2000km ( 3 tankowania) i zdechlo, ASO odmawia
    naprawy gwarancyjnej i chce 80tys PLN ;)

    Sprawa ciężka, bo nikt nie wie (ASO też nie) skąd się ta zawiesina
    wzięła w paliwie.
    Można podejrzewać, że trafiła do niego już na etapie produkcji, ale
    pewności nie ma.

  • 5. Data: 2020-10-09 18:20:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >wzięła w paliwie.
    >Można podejrzewać, że trafiła do niego już na etapie produkcji, ale

    2000 km to juz powinna sie wyplukac.
    Chyba ze wsadzili cos, co sie dopiero rozpuscilo ...

    J.

  • 6. Data: 2020-10-09 18:52:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 9 Oct 2020 04:53:28 -0700 (PDT), WS

    > za https://www.wykop.pl/artykul/5732569/audi-nie-przewa
    ga-dzieki-technice-bubel-za-350-tys-pln/

    > Audi A7 za 350tys, przejechalo ~2000km ( 3 tankowania) i zdechlo, ASO odmawia
    naprawy gwarancyjnej i chce 80tys PLN ;)

    Na taką ilość nowych samochodów jaka wyjeżdża na drogi to jest procent
    promila. Ja dwoma wyjechałem z salonu, jedno miałem 4 lata, drugie blisko
    11 i w zasadzie nic do nich nie dołożyłem poza elementami eksploatacyjnymi.
    Teraz kupiłem trzylatka, ale od znajomego, pierwszy właściciel, i też nic
    nie tykam od 2 lat.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2020-10-09 18:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

> [...]
    >
    > Audi A7 za 350tys, przejechalo ~2000km ( 3 tankowania) i zdechlo,
    > ASO odmawia naprawy gwarancyjnej i chce 80tys PLN ;)

    Nie bedzie to pierwszy raz kiedy producent nie chce wziac
    odpowiedzialnosci za swoje dzieło.

    Patrz np ostatnie akcje z rozpadajacym sie EGR w silnikach 2.0 w VW
    Transporterze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 8. Data: 2020-10-09 20:37:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rlpjdi$tbn$2$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

    > A wracajac do pytania czy warto kupowac nowe auto?

    Tak jak warto mieć/szukać żonę dziewicę.
    Każdy sobie sam odpowie na to pytanie :)

    --
    Piter

    I always wanted to join the Venice carnival
    Now Venice carnival joined me

  • 9. Data: 2020-10-09 20:45:17
    Od: Tadeusz B <t...@t...pl>

    W dniu 2020-10-09 o 20:37, PiteR pisze:
    > in <news:rlpjdi$tbn$2$horizn@news.chmurka.net>

    > Tak jak warto mieć/szukać żonę dziewicę.
    > Każdy sobie sam odpowie na to pytanie :)

    Szukać warto.
    Ale mieć żonę dziewicę?
    Chyba, że ma inne zalety.

  • 10. Data: 2020-10-09 20:48:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.10.2020 o 20:37, PiteR pisze:
    > in <news:rlpjdi$tbn$2$horizn@news.chmurka.net>

    > Tak jak warto mieć/szukać żonę dziewicę.
    > Każdy sobie sam odpowie na to pytanie :)

    Myślę, że odpowiedź jest zawarta w tym tytule;)

    https://www.youtube.com/watch?v=PktB0bxo2oQ

    --
    Shrek