    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <X...@1...0.0.1>
    <5f86e110$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <rm6nvj$jf7$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f86faa7$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <rm72i7$qd2$1$Cav@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Date: Fri, 16 Oct 2020 16:54:03 +0200

    dyskusyjnych:rm72i7$qd2$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 14-10-2020 o 15:18, J.F. pisze:

    >Zależy czy chcieli żyć z tych dzieci, czy byli w stanie na nie
    >zarobić.
    >Z tym drugim jest teraz trudniej.

    Tak czy inaczej - dobrze zaglosowali :-)

    >To dlaczego PSA nie zbankrutowało już te 7 lat temu?

    Bo sprzedaje swoje wozki po cenie premium :-)

    >Marki.

    >I zbliża się do 100 tys za kompakt.
    >A syn kupił Tipo z trubobenzyną (4 cylidrową) za 60 z kawałkiem.

    A dlaczego nie kupil Leafa ? :-P

    To teraz bedzie mial problem z gazowaniem :-)

    >No właśnie.

    No widzisz - ale oni nie zbankrutowali, czyli wiedza co robia.
    ... choc przez te diesle to moze jeszcze zbankrutuja :-)

    >Tak.

    >A to już decyzja pis.
    >Ja ich i ich decyzji zmienić nie mogę, choć próbowałem.

    Pis czy nie - u nas jeszcze dlugo elektryk bedzie palil wegiel.

    >Za to elektryki stanieją i będę mógł pojechać elektrykiem nad ciepłe
    >morze, nie wydając na niego fortuny.

    Wydasz fortune na hotele ... no chyba, ze po godzince snu na ladowarce
    co 200km :-)

    J.