  • Data: 2021-02-26 21:21:15
    Temat: Re: Czym lakieruja luksusowe samochody?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-02-26 16:20, K wrote:
> [...]

    dowiadywałem się kiedyś, w mojej okolicy powłoki ceramiczne zaczynają
    się od 1200-1500 za robotę i materiał (podobno taki z górnej półki)

    cena obejmuje mycie, usunięcie smoły itp, uzupełnienie odprysków,
    delikatną polerkę jeżeli jest potrzebna, położenie powłoki i
    zabezpieczenie boków opon, lusterek, plastików i szyb odpowiednimi
    preparatami, obiecują że będzie hydrofobicznie przez 6 miesięcy na
    plastiki i szyby i dwa lata na elementy lakierowane

    zaznaczyli że to jest cena za średniej klasy nowsze auto, jakieś wypasy
    i staruszki pewnie kosztują więcej