    From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czym skopiować cały dysk do obrazu
    Date: Wed, 04 Nov 2020 19:04:17 +0100

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 4 Nov 2020 18:20:20 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5fa2e2d4$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    od Krystek <s...@k...art.pl> :

    >Tak po cichu liczę, że może jeszcze Olaf - jako specjalista od
    >karkołomnych operacji na dyskach - może podrzuci jeszcze jakieś pomysły.

    Jeśli mam być szczery, to heby ma rację(ddrescue), ale jeśli chcesz mieć
    niędzymordzie
    graficzne, to DMDE Free pod Windows go zapewni.
    W DMDE można ustawić reakcję na badsektory, timeout, kopię rewersyjną i podobne(ma w
    zasadzie to samo, co w ddrescue).
    Menu narzędzia/kopiuj sektory/parametry/przycisk parametry i tu masz trzy pozycje,
    interfejs, błędy we/wy i dodatkowe, ściągnij to i sobie zobacz.
    Szkoda, że nie zamieściłeś parametrów SMART tego dysku, ciekaw jestem co padło.
    DMDE ma jeden minus, jest pod Win, a ten będzie usiłował coś na tym dysku pisać albo
    nawet korygować błędy w tle, co nie ma miejsca pod Lin.