  • Data: 2022-10-05 23:03:36
    Temat: Re: Czyta sie to jakoś ruchomic?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.10.2022 o 21:33, ToMasz pisze:

    > widzisz... a ja mam na odwrót. Instalacja windowsa jeśli nie jest
    > absolutnie wymagane korzystanie z programów istniejących tylko w wersji
    > na windows- jest nieuzasadnionym wydziwem. Od dobrych paru lat, wszystko
    > czego potrzebuję w domu lub w firmie jest online.

    Widać, że masz minimalne wymagania. Żaden Linux nie potrafi obsłużyć
    podstawowych programów w firmach, takich jak Symfonia, Optima, WFmag,
    Insert itd.i zupełnie nie nadaje się do pracy w środowisku Microsoft i
    nie mam na myśli Office. Setki programów, szczególnie w firmach.
    Kompletnie nie nadają się Linuksy do gier z obsługą akceleracji
    sprzętowej i przede wszystkim są strasznie "tępe" z wykorzystaniem
    DirectX. Tylko mi nie pisz o Wine. Nawet nie potrafią obsłużyć dobrych
    programów graficznych nie wspominając o zaawansowanych programach do
    obsługi monitoringu czy jeszcze wciąż żywych kartach rozszerzeń dla CCTV
    (tylko mi nie pisz o obsłudze przez przeglądarkę,m która jest
    "protezą"). Linuks jest jak mało kolorowa gazeta, gdzie Windows to obraz
    4K i dźwięk 7+ :]

    Linux jest dobry do wypełniania PIT ale nie wszystko tam bangla,
    (szczególnie na stronach "rzondowych") czy do dziubania po www.

    Smartfon już więcej potrafi niż desktopowy Linux.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>