  • Data: 2010-04-26 13:49:42
    Temat: Re: DC i WRC w korkowej czolówce!
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gom" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e5ce6909-d490-457d-9f7a-d868cffa1426@z11g2000yq
    z.googlegroups.com...
    On 26 Kwi, 11:07, "Vlad The Ripper" <os^
    $_znaki_bez_sh...@poczta.wp.pl> wrote:
    > W jakich godzinach masz takie wyniki? Mi ten odcinek nie zajmowal wiecej
    > jak
    > 15 minut, ale o 7 rano.

    Spróbuj jutro, start ze stacji Statoil na Połczyńskiej powiedzmy o
    7:10 :-)

    Odkąd sie przeprowadziłem juz mi tam nie po drodze, ale wierzę, że 10 minut
    może drastycznie zmienić sytuację.

    > Dodam, ze daje sie znalezc znacznie szybsza drózke
    > alternatywna przez osiedla na Wlochach.

    Tyle to i ja wiem. Jazda głównym traktem (Dźwigową i Kleszczową) to
    porażka na całej linii.

    Zgadza się. Jeszcze zajezdnia autobusowa i brak zatoczek na przystankach.
    Myślę, że dodanie tych dwóch, czy trzech głupich zatoczek sporo by poprawiło
    sytuację.