    From: Krzysztof Dermont <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: DGT Millenium
    Date: Wed, 24 Feb 2010 21:36:42 +0100

    identifikator: 20040501 pisze:
    > czy Ktoś tu spotkał się z takim dziwnym problemem - podczas wysyłania
    > nowej zmodyfikowanej bazy do jednostek w centrali niby baza się wysyła,
    > ale na końcu pojawia się błąd 1231 czy jakiś taki z opisem błąd
    > transferu bazy? co robić?

    Miałem podobny objaw, kiedy KBDed był na kompie połączonym z centralą
    poprzez vpn-a.
    Podczas wysyłania bazy na pewnym etapie wyskakiwało okienko "Błąd
    transferu danych" kod 12003 illegal pPORT commmand itp.
    Podczas gdy ten sam komp był w podłączony sieci bezpośrednio wszystko
    było ok.
    Wygląda więc na to, że transfer bazy to nie zwykły transfer sftp tylko
    coś bardziej pokrętnego.

    pozdr.
    Krzysztof Dermont