  • Data: 2009-09-10 23:10:51
    Temat: Re: "Dark Custom" wg Hondy
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Wrz, 08:12, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Jak na Shadowa wyglada ok. Tyle ze wlasciwie zaden Shadow nie byl i nie
    > jest ok. Ot taka namiastka cruisera/choppera, zwlaszcza w wersji 600 i
    > 750 ccm. Za duzo plastiku i gabarytowo za maly silnik, nie pasujacy do
    > reszty.

    No niestety, z silnikami to fakt, Honda nigdy nie blyszczala w typowo
    turystycznych moto (wliczam w to chopki)
    o pojemnosciach <1000ccm. Fakt, ze trwale i ciezkie do zaorania, ale z
    moca zawsze bylo kiepawo.
    O stosunku proporcji silnik:moto sie nie wypowiadam, nie zwracalem na
    to uwagi.

    Ale z drugiej strony popatrz na nowego Sportstera 883.
    Ze jest surowy i stylistyka nie grzeszy (IMHO wygladem ten Shadow bije
    go na leb, ale w sumie kwestia gustu)
    to jestem w stanie zrozumiec, ok, tak mialo byc.
    Ale jak mu sie przyrzalem z bliska, chocby na budzik to tez z lekka
    bije tandeta.
    Jakis taki plastikowy, czcionka uzyta jak w chinskich charlejach. O
    kontrolkach nie wspomne, jest podobnie.
    Przewody (kable) w oplocie z siatki jak od mandarynek z Tesco.
    Wiecej grzechow (juz) nie pamietam. Cos mi tam jeszcze nie pasowalo,
    ale ogladalem na wiosne,
    a zle wspomnienia podobno sie wyplaszczaja ;)

    --
    Lukasz Baranski
    Honda Deauville '02, WAW