    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Demontaż czujnika ABS
    Date: Fri, 26 Feb 2010 23:24:23 +0100

    Artur Maśląg pisze:

    > To ich problem.

    A jeżeli to ich problem, to nie widzę problemu.

    Jeżeli warsztat ma ochotę na własne finansowe ryzyko wymieniać jakieś
    elementy to to jest podejście którego należy sobie tylko życzyć.

    Ja osobiście takich problemów nigdy nie miałem, natomiast naprawiałem
    znajomym samochody po błędnych diagnozach za które warsztaty (w tym ASO)
    kazały sobie zapłacić, również za niepotrzebną wymianę części.
    Nie wiem ile tu winy klienta który dał się tak potraktować - sądziłem po
    prostu że to powszechna praktyka w warsztatach.

    IMO nawet jeżeli warsztat powie, że nie chce się im babrać z wyciąganiem
    czujnika wartego 300zł, tylko rozwalą go młotkiem, to jeżeli klientowi
    to odpowiada (bo dzięki temu naprawione będzie np. w 2h), to ok.
    Byle oczywiście nie kazali mu zapłacić za nowy czujnik jeżeli okaże się
    że to jednak nie był czujnik.