  • Data: 2021-08-31 18:36:04
    Temat: Re: Diesel i dym
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:sgl2ao$dn7$1@gioia.aioe.org>
    user trybun pisze tak:

    > Wczoraj przy wyprzedzaniu zaistniała potrzeba ostrego
    > przygazowania (obrotomierz przez dłuższy czas na czerwonym) na
    > trójce podczas wyprzedzania.

    może mi uwierzycie ale nigdy nie jechałem na czerwonym
    stary grat by się rozpadł.

    > No i zostałem zaskoczony dziwnymi odgłosami silnika

    myślę, że masz problem

    > jak dotychczas żadnych uwag co do jego sprawności, czyli nie
    > bierze oleju, ani płyn chłodniczy nie znika, nie dymi, turbina nie
    > hałasuje

    teraz obserwuj płyn i czy przy zapalniu rano nie ma uderzenia.

    > Ma ktoś pojęcie co to mogło być? Aha, ten dym to taki bardziej
    > biały niż czarny charakterystyczny dla wyeksploatowanych diesli.

    się zawsze mówiło, że biały to woda
    jakiś przeciek typu uszczelka, pęknięcie głowicy, bloku

    masz tam jakieś chłodniczki w wydechu?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy