eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel-krótkie trasy › Re: Diesel-krótkie trasy
  • Data: 2010-03-04 14:40:01
    Temat: Re: Diesel-krótkie trasy
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Witam,
    > mam zamiar kupić Zafirę do (około) 20tys zł,
    > rocznie robię ok 14 tys.km głównie któtkie odcinki(po ok 10km-miasto)
    >
    > CZY to zjedzie disla,bo jak już by sie zagrzał to trzeba zgasić na ileś
    > godzin?
    > kupiłbym benzyne ten słabszy 1.6 (niby wystarczający) tylko
    > że jest tego tak mało że nie ma w czym wybierac.
    >
    > M.
    A co to za różnica jakie paliwo jak silnik nie procuje w optymalnej
    temperaturze. Właściwe luzy między współpracującymi elementami ma wtedy kiedy
    jest rozgrzany. W żarówce jak obniżysz napięcie to jej temperatura spada i
    rośnie żywotność. W silniku spalinowym jest odwrotnie. Z własnego doświadczenia.
    Robiłem kiedyś dużo remontów silników. Z reguły od fiata 125p. Taki co był
    wykorzystywany tylko do jeżdżenia do pracy i był ciągle niedogrzany, remont co
    100 tysięcy. Taksówkarze robili do 200 tysięcy. Krawcy co rozwozili towar po
    kraju robili do 250 tysięcy. Jak robisz małe przebiegi po mieście i na co dzień
    nie musisz wozić betoniarki to kup mały tani w naprawach i opłatach samochód. Po
    to robią małe tanie samochody. To nie wstyd do roboty zamiast autobusem jeździć
    126p.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: