  • Data: 2020-08-12 21:12:02
    Temat: Re: Diesel lepszy od elektryka
    Od: 4...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Rzepak też ma korzenie i też zapobiega erozji gleby. Erozji gleby zapobiega wszystko
    co ma korzenie a nie tylko to co ma grube i długie korzenie. Ze wsi nie jestem ale na
    logikę rzepak z małymi ale gęstymi korzeniami lepiej będzie zapobiegał erozji niż kij
    wbity w ziemię. Z roku na rok ziemia po rzepaku będzie lepsza niż po stu latach po
    drzewach. A to za sprawą tych korzeni co zostały po ścięciu rzepaku i co zgniją w
    ziemi. Co do wody ze las ma lepiej zatrzymywać to nie wiem. Ale jak Ty nie jesteś w
    stanie sam wykombinować że w temacie erozji rzepak jest lepszy od drzew to znaczy że
    na wodzie też się nie znasz. Z moich życiowych doświadczeń wynika że jak chcą gdzieś
    zapobiec erozji ziemi to w pierwszej kolejności trawę wysiewają a nie sadzą drzewa.
    Na wydmach nad morzem trawa jest i drut przeciągnięty żeby barany nie wchodzili.