eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji › Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.tenant1-nat1.s
    anger.ac.uk!not-for-mail
    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    Date: Tue, 15 Sep 2020 18:58:45 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <rjqvcm$vd8$2$horizn@news.chmurka.net>
    References: <e...@g...com>
    <rjck84$1e61$1@gioia.aioe.org> <rjcofp$log$2$horizn@news.chmurka.net>
    <rjg6pr$90f$1@gioia.aioe.org> <rjg8dh$nnh$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rjg93r$1c90$1@gioia.aioe.org> <rjn8u2$f0a$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5f5f79ef$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <rjnu61$th7$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5f5faba4$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <rjptgo$8k3$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rjptvq$8tu$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5f60dc4a$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <rjqpc9$rt3$1$horizn@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 15 Sep 2020 17:58:46 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
    posting-host="tenant1-nat1.sanger.ac.uk:193.62.205.241";
    logging-data="32168";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.10.0
    Content-Language: en-GB
    In-Reply-To: <rjqpc9$rt3$1$horizn@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684780
    [ ukryj nagłówki ]

    On 15/09/2020 17:16, K wrote:
    > On 15/09/2020 16:22, JDX wrote:
    >> On 2020-09-15 10:28, K wrote:
    >> [...]
    >>> Poza tym, np w UK podatek drogowy uzalezniony od emisji spalin jest
    >>> wyzszy na benzyniaki niz na diesle. Co bys wybral, turbo benzyne z
    >>> podatkiem ?200 rocznie czy blue eco green super turbo efficient diesla z
    >>> podatkiem ?30 za rok? (kolezanka ma takiego hyundaia i30 1.8d z 2013)
    >> Turbo diesel czy turbo benzyna? Wybór jest chyba oczywisty. :-D A tak
    >> poważniej to o ile ten dizel jest droższy w zakupie od porównywalnej
    >> benzyny i po ilu latach niższy o 170 GBP podatek to zamortyzuje? 15? 20?
    >> :-D A eksploatacja (DPF-y, koła dwumasowe czy inne dizlowskie pierdoły)
    >> o ile droższa? A na dodatek jeśli taki dizel będzie ujeżdzany na
    >> krótkich dystansach (kilka km z rana i po połudnu do/z roboty) to
    >> ,,legendarne" niższe spalanie dizla można między legendy włożyć bo wielce
    >> prawdopodobne, że będzie palił więcej niż porównywalna benzyna.
    >>
    >>
    >
    > Wybor nie jest oczywisty i wiele ludzi na wysokosc podatku wlasnie tutaj
    > patrzy bo ten z uplywem czasu tylko rosnie, mnie to akurat ryba bo dla
    > mnie samochod ponizej 150KM nie jedzie.

    Dobra, pierdole glupoty. Zmienilo sie w 2017 i sie teraz placi wiecej
    przy rejestracji za pierwszy rok:

    jest: https://www.gov.uk/vehicle-tax-rate-tables
    bylo:
    https://www.gov.uk/vehicle-tax-rate-tables/rates-for
    -cars-registered-on-or-after-1-march-2001

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: