    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    <rjmupr$7mi$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <2...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <rjq1sb$bir$1$horizn@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rk1o47$kki$1$horizn@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rk275a$vq3$1$horizn@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <2...@g...com>
    Date: 29 Sep 2020 16:59:56 GMT

    > Zły przykład bo mógł zadzwonić albo od razu przelew zrobić.

    Ale mogł tez nie dac nic.
    Moze oczekiwał uznania, moze chciał ustalic szczegóły, moze chciał
    poznać osobiscie przedstawiciela organizacji która bedzie zarzadzała
    jego miliardzikiem. Nie zmieniaj warunków brzegowych dlatego ze ci sie
    wnioski nie podobaja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę