-
Data: 2025-12-10 10:34:28
Temat: Re: Dieta dla prątkowców
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Tue, 9 Dec 2025 21:59:36 +0100, Ę Çxá´ęÂŽí źíˇľí źíˇą wrote:
> W dniu 9.12.2025 o 21:26, Jacek pisze:
>> Na dobitkÄ wszystkie te wady BEV zostanÄ usuniÄte w ciÄ gu kilku czy
>> kilkunastu najbliĹźszych lat, czy siÄ to pixelom spodoba czy nie :)
>>
> GdybyĹ pytaĹ, to sobie "jaja robiÄ" bo prÄ tkowcy to obecnie religia aja
> lubiÄ walczyÄ z religiÄ :)
> Nie mniej zaznaczam, Ĺźe spalinowe nadal w cenie i trend siÄ jednak
> zmieniĹ. Wracamy...
> Do spalinowcĂłw mamy po prostu zaufanie, bo jakoĹ nie zauwaĹźyĹem w
> wyĹcigach, turniejach innych dyscyplinach, dominacji prÄ tkĂłw. Raczej
> prÄ tki to jako paraolimpiada, czyli mistrzostwa, pod progiem dla
> niepeĹnosprytnych.
To tylko kwestia regulaminĂłw. No i dostosowania.
Zawsze byĹy to zawody spaliniakĂłw, to elektryczne muszÄ sie dopiero
przebic.
Ale baterii starcza na ... jedno okrÄ Ĺźenie Nurburgringu ?
FormuĹa E jednak istnieje i jadÄ tam ... 45 minut?
A przy okazji zaczÄ lem sie zastanawiac nad F1 ... tam sie tankuje ok
140l paliwa, co daje ok 45 l/100km ... duĹźo to, czy maĹo, patrzÄ c na
styl jazdy?
OszczÄdne silniki?
110kg benzyny to ok 5GJ energii ... cieplnej, 1375kWh, zakĹadajÄ c
sprawnoĹÄ silnika 25% - 340kWh energii mechanicznej,
a FormuĹa E ma baterie 54kWh.
Odzysk energii przy hamowaniu duĹźo daje?
> ObojÄtnie co napisze Myjk czy Cavallchuja nie zmieniÄ mojego
> postrzegania, Ĺźe sÄ jak wĂłzki inwalidzkie specjalnej troski.
Coraz bardziej normalne samochody z nich siÄ robiÄ .
> Mam na nich wyjebane a jeĹli chodzi o te 7%, ktĂłre CAĹA EUROPA robi dla
> dobrego klimatu, to mĂłj podpromil ma siÄ chuja do 93% psucia klimatu
> reszty Ĺwiata, nawet jeĹli bÄdÄ paliĹ w piecu samymi butelkami PET i
> oponami, nawet od elektryków i dymiŠdieslem na póŠPolski :)
Ale nie Ĺadnie miec tak innych w *** :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.12.25 10:38 J.F
- 10.12.25 10:45 J.F
- 10.12.25 12:18 Cavallino
- 10.12.25 12:20 Cavallino
- 10.12.25 13:17 J.F
- 10.12.25 13:21 J.F
- 10.12.25 13:33 Cavallino
- 10.12.25 14:42 io
- 10.12.25 14:44 io
- 10.12.25 14:57 Jacek
- 10.12.25 15:40 J.F
- 10.12.25 16:48 io
- 10.12.25 16:49 io
- 10.12.25 18:46 Myjk
- 10.12.25 18:48 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
- #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
- Dieta dla prątkowców
- Re: Leżakujące SSD gubią po roku dane
- Taką elektromobilność należy promować i wspomagać
- #motodziennik 356 - 3.0TDI wraca, Tesla z PRZYCISKAMI, Fiat 500 z ceną, OPŁATA DROGOWA od ELEKTRYKÓW
- DRL tylne
- tankuj na MOL
- konpederacki debil o fotelikach
- Elektryki to jednak smrody
- musimy kupować 25% elektryków czyli MILION samochodów co roku. Jak nie to będzie KARA ;[)
- i znowu JEBNIĘTE POMYSŁY wyznawców religii klimatycznej
- Piraci bezkarni, a zwykli ludzie płacą. Kto chce zarobić na polskich kierowcach?
Najnowsze wątki
- 2025-12-11 To już efekt Żurka czy coś jeszcze GORSZEGO?
- 2025-12-11 Policjanci w mieście Łodzi zmierzą ci prędkość z błędem mniejszym niż producent w laboratorium :-)
- 2025-12-11 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2025-12-11 Kolejny prezent
- 2025-12-10 hameryka
- 2025-12-10 Tak im zależy na wlasnym kraju. :-(
- 2025-12-10 Czy "hipoteka przymusowa" podpada (powinna podpadać) pod ochronę immunitetem poselskim? [Ziobro]
- 2025-12-10 Żurek po raz kolejny wykazał jaki poziom reprezentuje
- 2025-12-10 Gdańsk => Microsoft Dynamics AX/365 SCM Consultant - Service & Suppor
- 2025-12-10 Rzeszów => Konsultant ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce <=
- 2025-12-10 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-12-10 Chiny => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju produktu <
- 2025-12-10 Przekroczenie uprawnien
- 2025-12-10 China => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-12-10 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=




2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność