  • Data: 2021-01-19 12:11:46
    Temat: Re: Dizle.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
    ..
    W dniu 2021-01-19 o 09:46, cef pisze:

    >Racja, w pełni sprawne.

    Rafineria to nazywa "temperatura zablokowania zimnego filtra".
    A ze u mnie temperatury raczej wyzsze i nigdy mi sie to nie
    przytrafilo, to nie wiem na czym to polega - i kiedy to zablokowanie
    nastepuje.
    Znajomy mowil, ze jechal, jechal, i stanal.

    W mondeo byl malutki podgrzewacz paliwa.
    A jak ruszyl ... paliwo z baku przez filtr do pompy przy silniku, a
    potem powrot do baku.
    IMO - w trakcie jazdy powinno byc lekko podgrzane ... moze krytyczne
    pierwsze minuty ...

    >Parafina to inna sprawa. Czy to shell frigo, czy inny orlen arctic,
    >to i tak pewnie wyprodukowane w Płocku, z tymi samymi domieszkami.
    >Jak ma się wytrącić, to się wytrąci, nie ma rady.

    No ale skoro manipuluja letni/przejsciowy/zimowy, to w arktycznym
    manipuluja lepiej.

    Tylko .. gdzie to kupic, bo nie na stacjach Orlenu przeciez ...

    >Dolać trzeba "przed", czego pewnie nikt nie robi.

    Przezorni leja, ale ostatnie zimy nas przezornosci oduczyly.
    No i nagly atak mrozu jest dosc rzadki - czas na dolanie jest ...

    J.