  • 1. Data: 2021-01-18 17:05:11
    Temat: Dizle.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    minus 20. Brry... Tragedia - dizle w końcu poodpalały i smog robio;)

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2021-01-18 20:23:00
    Temat: Re: Dizle.
    Od: K <n...@e...com>

    On 18/01/2021 16:05, Shrek wrote:
    > minus 20. Brry... Tragedia - dizle w końcu poodpalały i smog robio;)

    Maselko ci sie pewnie zrobilo z frytury ;)

  • 3. Data: 2021-01-18 20:35:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.01.2021 o 20:23, K pisze:

    > Maselko ci sie pewnie zrobilo z frytury ;)

    Ja to nowocześnie i ekologicznie na lgbt jeżdzę:P Dizle smordzo - zimno,
    to dizle bez problema odpalajo o smok zara jezd:P

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-01-18 22:35:24
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Shrek pisze:
    > minus 20. Brry... Tragedia - dizle w końcu poodpalały i smog robio;)

    Co Ty opowiadasz.
    Prawie pełnoletnie Volvo z nalotem 0.5mlnkm odpaliło po jednokrotnym
    grzaniu świec za chyba 2 obrotem wału, czyli prawie natychmiast.
    Inna sprawa, że żeby obrócić tym wałem to musiałem podładować aku :(
    Zadymy jakiejś nadzwyczajnej nie było.

    Za to jak jadę do roboty przez wioskę drogą w dolinie, a po obu stronach
    na zboczach domy... to stwierdzam że zamknięty obieg w samochodzie jest
    zbyt mało szczelny. Jak tam ludzie dają radę mieszkać, nie mam pojęcia.
    Tam czasami siwo jest :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2021-01-18 22:59:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-01-18 o 17:05, Shrek pisze:
    > minus 20. Brry... Tragedia - dizle w końcu poodpalały i smog robio;)

    A elektryki wzbijają go z szosy i zostawiają swój.

    ZAKAZAĆ ;-)

  • 6. Data: 2021-01-19 06:21:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.01.2021 o 22:35, Irek.N. pisze:

> [...]
    > na zboczach domy... to stwierdzam że zamknięty obieg w samochodzie jest
    > zbyt mało szczelny. Jak tam ludzie dają radę mieszkać, nie mam pojęcia.

    No właśnie o tym piszę.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-01-19 07:18:12
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-01-18 17:05, Shrek wrote:
    > minus 20. Brry... Tragedia - dizle w końcu poodpalały i smog robio;)

    Poodpalały, hehe. U mnie wśród sąsiadów pogrom. :-) Trzech sąsiadów,
    sześć dizli (a w zasadzie 5 bo jednego nie próbowano odpalać), trzy
    garażowane na zewnątrz i nie odpaliły dwa. IMO to całkiem sporo. A
    benzynka to bzyk i pali. :-) Nawet na siedmioletnim aku oile jest troche
    podładowany.

  • 8. Data: 2021-01-19 07:31:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-01-2021 o 07:18, JDX pisze:

    > Poodpalały, hehe. U mnie wśród sąsiadów pogrom. :-) Trzech sąsiadów,
    > sześć dizli (a w zasadzie 5 bo jednego nie próbowano odpalać), trzy
    > garażowane na zewnątrz i nie odpaliły dwa.

    Cef, JF, i inne nadiry, czytacie?
    A przecież trzeba za 5 h być 500 km dalej....

  • 9. Data: 2021-01-19 09:03:15
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 19.01.2021 o 07:31, Cavallino pisze:

    > Cef, JF, i inne nadiry, czytacie?
    > A przecież trzeba za 5 h być 500 km dalej....

    Dobrze że mój 20 letni diesel nie przeczytał i odpalił po 2 dniach
    stania na mrozie :P
    7 letni akumulator pokazał 11V przed opaleniem, zakręcił wałem 4 razy i
    silnik odpalił bez czkawki. A prostownik już miałem w pogotowiu bo dzień
    wcześniej przez nieuwagę zostawiłem na całą noc włączony mini router do
    mobilnego internetu.
    Ale ja wymieniam filtry/olej na czas i pilnuję sprawności świec
    żarowych. Jak dbasz, tak masz.

  • 10. Data: 2021-01-19 09:46:27
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-01-19 o 07:31, Cavallino pisze:

    > Cef, JF, i inne nadiry, czytacie?
    > A przecież trzeba za 5 h być 500 km dalej....

    To jakiś niszowy problem.
    Sprawne auta odpalają.