-
From: "Krzysztof Niemkiewicz" <inicjaly[at]post.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <hlc6f4$28e$1@atlantis.news.neostrada.pl><1s1o9769t0f3j.1t5h6w46w723r.dlg
@40tude.net> <4b79b337$1@news.home.net.pl> <4b79b4b1$1@news.home.net.pl>
Subject: Re: Dlaczego H7 jest 2x droższa niż H4?
Date: Mon, 15 Feb 2010 22:07:48 +0100
Lines: 25
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
NNTP-Posting-Host: 83.6.207.228
Message-ID: <4b79b7a9$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1266268073 83.6.207.228 (15 Feb 2010 22:07:53 +0100)
Organization: home.pl news server
X-Authenticated-User: kn.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2255782
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
news:4b79b4b1$1@news.home.net.pl...
> Krzysztof Niemkiewicz wrote:
>> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic950441.html i piszą m.in. o
>> oryginalnych, dostepnych w ASO "przewodach oporowych".
> Jak się zmniejszy napięcie to na pewno dłużej wytrzymają. Ale będą też
> gorzej świecić.
Ja tam się nie znam, ale to wcale nie musi być takie oczywiste.
"nie można z ograniczeniem mocy przeginać, bo poniżej pewnej
temperatury włókna zanika zjawisko regeneracji żarnika i obniża się
trwałość żarówki" - cytat z powyższego linka.
Jest więc jakieś optymalne napięcie, a w zasadzie widełki pomiędzy którymi
żywotnośc mieści się w jakichś normach, a po przekroczeniu których
lawinowo spada. Widocznie w przypadku H7 te widełki są mniejsze, stąd
problemy.
--
Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl
Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
----- ----- ---- -- ---- ----- ------
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.10 22:10 to
- 15.02.10 22:51 Przemysław Bernat
- 15.02.10 23:02 DoQ
- 15.02.10 23:50 J_K_K
- 16.02.10 03:05 Artur Miller
- 16.02.10 06:17 to
- 16.02.10 07:05 Grzegorz
- 16.02.10 07:37 wojtek
- 16.02.10 08:37 wchpikus
- 16.02.10 08:51 J.F.
- 16.02.10 08:54 Kuba \(aka cita\)
- 16.02.10 09:16 DoQ
- 16.02.10 09:35 J.F.
- 16.02.10 08:57 Axel
- 16.02.10 09:35 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław