  • Data: 2015-01-11 15:20:16
    Temat: Re: Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-11 o 12:26, Tomek pisze:
    > Litości. Skąd ty jesteś, że takie bzdury wypisujesz? Jadę cały czas na
    > orange i mam lepsze transfery niż w macierzystym P4 więc skończ pieprzyć
    > bzdury i siać ferment.

    Masz kartę sim z numerem telefonu a na niej pakiet internetowy.
    Konsultant mi proponował LTE (do tabletu potrzebowałem) ale ostrzegł że
    tylko na sieci macierzystej.
    Dlatego teraz dostałem nowy numer i będę się użerał z wyłączaniem
    "srania w banie", pakietu smsow darmowych w pierwszym miesiącu ... i
    pilnował dzieciaka żeby nie wydzwaniał powyżej 100minut które mam w
    paikiecie. Nie znam się ale chyba tablet Dell venue 7 nie oferuje opcji
    dzwonienia. Dopiero zaczynam rozgryzać to ustrojstwo :-)