  • Data: 2015-01-11 17:09:53
    Temat: Re: Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:m8tmkj$b6m$1@node2.news.atman.pl...

    > Litości. Skąd ty jesteś, że takie bzdury wypisujesz? Jadę cały czas na
    > orange i mam lepsze transfery niż w macierzystym P4 więc skończ pieprzyć
    > bzdury i siać ferment.

    To pochwal się jaką masz taryfę w Play, że wyśmiewasz moją wypowiedź.

    Sami piszą na swojej stronie:
    http://www.play.pl/pomoc/pomoc-techniczna/roaming/ro
    aming-krajowy/

    Cytat:

    "Co oznacza zasięg 4 sieci?
    Roaming krajowy pozwala wszystkim użytkownikom sieci Play na korzystanie z
    zasięgu innych sieci komórkowych. Wyjątek stanowi oferta Play Internet,
    której roaming krajowy nie dotyczy. Za wykonywanie połączeń, wysyłanie SMS,
    MMS i transmisję danych w ramach roamingu krajowego nie są pobierane
    dodatkowe opłaty.
    Aby móc w pełni korzystać z zalet roamingu krajowego upewnij się, że telefon
    ma włączoną opcję automatycznego wyboru operatora. Dzięki tej opcji Twój
    telefon automatycznie przełączy się na sieć, która w danym miejscu ma lepszy
    zasięg."

    --
    Pozdrawiam,

    yabba