  • 1. Data: 2014-12-30 19:12:43
    Temat: Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
    Od: xxx <k...@o...pl>

    Play o ile mnie rozum nie myli ma zasięg 3 sieci: własnej Play, Plus
    oraz T-Mobile. Z siecią Orange nie da się połączyć. To dlaczego reklamy
    i strona www.zasiegczterechsieci.pl kłamią????

  • 2. Data: 2014-12-30 20:38:17
    Temat: Re: Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    xxx wrote:
    > Play o ile mnie rozum nie myli ma zasięg 3 sieci: własnej Play, Plus
    > oraz T-Mobile. Z siecią Orange nie da się połączyć. To dlaczego
    > reklamy i strona www.zasiegczterechsieci.pl kłamią????

    bo niektórzy mają ale to są ci równiejsi
    trzeba wystąpić z wnioskiem o włączenie

  • 3. Data: 2014-12-30 20:59:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "xxx" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Play o ile mnie rozum nie myli ma zasięg 3 sieci: własnej Play, Plus oraz
    > T-Mobile. Z siecią Orange nie da się połączyć. To dlaczego reklamy i
    > strona www.zasiegczterechsieci.pl kłamią????

    Nie korzystam, ale kilku znajomych korzysta i z tego co słyszałem ORANGE
    musisz ekstra "włączyć" wizytą w salonie, czy w jakiś tam inny sposób.

  • 4. Data: 2014-12-30 21:17:26
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 30 Dec 2014 20:59:23 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Użytkownik "xxx" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    >Nie korzystam, ale kilku znajomych korzysta i z tego co słyszałem ORANGE
    >musisz ekstra "włączyć" wizytą w salonie, czy w jakiś tam inny sposób.

    Kłamie, kłamie. Można to zrobić przez zgłoszenie na play24 ale to
    problemu nie rozwiązuje.
    Wystarczy że karta się zaktualizuje zdalnie i znowu mamy Orange
    zablokowany, tak miałem u siebie.
    Co do aktualizacji karty to trudno powiedzieć jak często się to
    zdarza, ale się zdarza. Robione jest to przez Play zdalnie.
    Także za takie wprowadzanie w błąd powinni dostać karę bo wcześniej
    sam rzecznik pisze na blogu że ograniczają zasięg Orange i głównym
    partenerem roamingowym zostaje T po czym po pół roku reklama że Play
    ma zasięg 4 sieci.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-12-30 21:18:12
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.12.2014 o 19:12, xxx pisze:
    > Play o ile mnie rozum nie myli ma zasięg 3 sieci: własnej Play, Plus
    > oraz T-Mobile. Z siecią Orange nie da się połączyć. To dlaczego reklamy
    > i strona www.zasiegczterechsieci.pl kłamią????
    od pewnego czasu, zasięg orange nie jest domyślnie aktywny. trzeba
    poprosić o aktywacje, to nic nie kosztuje, można telefonem, emailem,
    albo z buta do salonu
    ToMasz

  • 6. Data: 2014-12-30 23:06:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-12-30 o 21:18, ToMasz pisze:
    > od pewnego czasu, zasięg orange nie jest domyślnie aktywny. trzeba
    > poprosić o aktywacje, to nic nie kosztuje, można telefonem, emailem,
    > albo z buta do salonu

    Zaczyna mnie to wku... "Brak dostępu" chociaż jest na liście.
    Jakiś czas temu dostawałem smsy żeby wyłączyć ręczny orange i przejść na
    automat. Zrobiłem tak z ciekawości i się zaczęły problemy z zasięgiem.
    ładne panie w salonie wytrzeszczają oczy i rżną głupa o co mi chodzi.
    Jutro idę znowu opie... spuścić :-)

  • 7. Data: 2014-12-31 12:50:33
    Temat: Re: Dlaczego teleSRAKA kłamie: zasięg 4 sieci??
    Od: stellar objects meteorites milky way <u...@u...invalid>

    xxx wrote:
    > To dlaczego reklamy
    > i strona www kłamią????

    Jak sie posiada choc szczatkowy slad mozgu (ktorego czesc szczatkowo
    jeszcze dziala) to analizujac http://pl.vc/214ob zrozumie wszystko !

  • 8. Data: 2014-12-31 13:35:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.12.2014 o 23:06, z pisze:

> [...]
    > automat. Zrobiłem tak z ciekawości i się zaczęły problemy z zasięgiem.
    > ładne panie w salonie wytrzeszczają oczy i rżną głupa o co mi chodzi.

    Ja i żona mamy samsungi s2 i s3. Modele raczej stabilne. ale samo
    automatyczne przełączanie sieci to masakra. Tak więc w okolicy
    praca-dom, mamy ustawione na ere. nad morzem - orange w górach... co tam
    jest najsilniejsze, tubylcy podpowiedzą. Ręczne przełączenie to 30
    sekund roboty, a wykonywać je trzeba 2 razy na jeden wyjazd.
    ToMasz

  • 9. Data: 2014-12-31 13:41:17
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

    > Play o ile mnie rozum nie myli ma zasięg 3 sieci: własnej Play, Plus oraz
    > T-Mobile. Z siecią Orange nie da się połączyć. To dlaczego reklamy i
    > strona www.zasiegczterechsieci.pl kłamią????

    Sugerujesz więc żeby przy wyborze oferty telekomunikacyjnej używać reklamy ?
    OK
    Już wyłączam addbloka i lecę po telewizor.
    :-)
    Reklama to prawnie usankcjonowana bujda, konfabulacja,
    oszustwo, szarlateneria, ale w żadnym wypadku nie kłamstwo.

    --
    Paskuda03

  • 10. Data: 2014-12-31 14:00:19
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    xxx wydumał(a) w news:m7upum$3ni$1@speranza.aioe.org :
    > Play o ile mnie rozum nie myli ma zasięg 3 sieci: własnej Play, Plus oraz
    > T-Mobile. Z siecią Orange nie da się połączyć. To dlaczego reklamy i
    > strona www.zasiegczterechsieci.pl kłamią????

    Musisz kiedyś rozkminic słowo"reklama" W tym słowie, zapisanym bez
    pl/literki "ł" jest ukryta prawda :) Dekodując ten zapis uzyskujemy słowo:

    "Re-Kłama" :) I juz nam wyjaśnia całość, że to w kółko powtarzane kłamstwa
    :)

    --
    Michael________(TM)