  • Data: 2018-07-02 16:44:27
    Temat: Re: Dlaczego padaja Eneloopy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cezar" napisał w wiadomości grup
    .
    >Jedyna wkurzająca rzecz w bc900 to ze nie rozpoznaje ogniw jeżeli
    >napięcie spadnie poniżej 0.5 (Wiem, nie powinno się do tego
    >dopuścić)
    >Trzeba wtedy użyć jakiegoś zewnętrznego zasilacza (lub inne ogniwo
    >podłączyć równolegle) aby je pobudzić na chwilę.

    Wkurzajace :-)

    >Niby instrukcja od BC900 podaje że trzeba włożyć i czekać aż
    >ładowarka rozpozna baterie ale kilka razy mi się to nie udało.

    Hm, musze kiedys sprawdzic, w BC700 plynie 70uA ... raczej dlugie
    czekanie, moze i wieczne ...

    Co do eneloopow ... po wielu latach (i niewielu cyklach), chyba im
    rosnie opornosc wewnetrzna i trzeba przejsc na nizsze prady ładowania.
    No i sprawdzac jak sie naładowaly ... a do tego trzeba BC700/900

    J.