  • Data: 2021-04-28 02:30:28
    Temat: Re: Do Olafa -- Secure Erase SSD
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27 kwi 2021 o 03:55, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Obawiam się, że 64W10 pomerdał się w tych aktualizacjach -- różne
    > wersje korzystają z tych samych tymczasowych ,,magazynków''. Choć
    > aktualizuję 1909, 64W10 twierdzi, że aktualizuje 20H2 -- jest OK,
    > czy coś pomerdało się?.... Aktualizuje się tak od ponad doby, ale
    > już nie pamiętam, od kiedy aktualizuje się wersja 1909. Only dwie
    > aktualizacje tej wersji zakończyły się fiaskiem, pragnąc powtórki
    > z rozrywki...

    Zaktualizował się do H2 -- Opera nie wykorzystuje Nvidii...
    Ale Magician!! -- na 50% 3D... Nie wiem, do czego!!!

    Koniec tematu -- kilka dni aktualizował się, ale niestety
    od razu do 20H2... Przy ostatnim uruchamianiu przyznał, że
    ,,potrwa to nieco dłużej, niż oczekiwano''...

    Zanim zacząłem grzebać w grafice -- zaktualizował się do 20H2...
    Syzyfowa praca... Wciągnięty kamień -- spadł... Na razie ;)
    pogodzę się z tym, że żadna przeglądarka poza Edge nie korzysta
    z Nvidii...

    --