  • Data: 2021-04-27 03:55:29
    Temat: Re: Do Olafa -- Secure Erase SSD
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27 kwi 2021 o 03:21, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > NIEUSTANNIE!!! Na chwil kilka zrestartowałem go -- poza tym stale
    > aktualizuje się... Wiem, co uczynić, by nie zapychał dysku! Akurat
    > coś padło w necie -- i stałka jest diabelnie powolna, i LTE... Nie
    > ma zatykania HDD, gdy net jest zbyt wolny... ;)

    > Acer aktualizuje się, F-S -- nie... Oba stoją obok siebie...

    Obawiam się, że 64W10 pomerdał się w tych aktualizacjach -- różne
    wersje korzystają z tych samych tymczasowych ,,magazynków''. Choć
    aktualizuję 1909, 64W10 twierdzi, że aktualizuje 20H2 -- jest OK,
    czy coś pomerdało się?.... Aktualizuje się tak od ponad doby, ale
    już nie pamiętam, od kiedy aktualizuje się wersja 1909. Only dwie
    aktualizacje tej wersji zakończyły się fiaskiem, pragnąc powtórki
    z rozrywki...

    --