  • Data: 2022-11-10 16:00:23
    Temat: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Nov 2022 15:02:59 +0100, _Master_ wrote:

    > Na papierze. A świat jest bardziej skomplikowany niż cyferki w kalkulatorze.
    >
    > Jakie straty ponieśliśmy przez podatki nakładane na prąd? Wyceni ktoś?

    W skali kraju? Podatki wplynely do budzetu.

    > Jakie straty ponieśli np. dostawcy żywności do marketów w wyniku zmów i
    > monopoli?

    A to wina Unii?
    No ale mamy tych sieci marketow troche, to jaki monopol?

    Ja wiem jedno - w Kauflandzie i Biedronce taniej niz w Społem.
    To mam narzekac, czy chwalic ?

    > Jakie podatki płacą korporacje w Polsce za swoje zyski? to jest
    > SKURWYSYŃSTWO!

    To jest "optymalizacja podatkowa" :-)
    A skurwysynstwo ... moze nasze podatki sa skurwysynskie?

    Zreszta VAT placa, a raczej sciagaja z ciebie :-)
    PIT za pracownikow placą, ZUS placą, czasem i CIT placą ..

    > Jesteś pewny że wyszliśmy na plus?
    > Takiego exela sobie podlicz.

    Ja tam wiem jedno - jak sie rzad cieszy, ze "przyciągnąl zagranicznego
    inwestora", to ten inwestor chce na tym zarobic.

    No ale czy mozna cos z tym zrobic?

    J.