  • 1. Data: 2022-11-08 19:27:09
    Temat: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W legionowie postawiono ładowarkę do samochodów ze środków unijnych.
    Warunkiem było że będzie DARMOWA.

    Jak się fanboje elektryczni dowiedzieli to zaczęli ją OKUPOWAĆ.

    Skutek: Władze ją wyłączyły bo trzeba oszczędzać prąd

    I teraz mamy pomnik unijnej głupoty dotacyjnej

    Tak to jest jak się zabiera w podatkach a potem oddaje na bezsensowne
    inwestycje i pieniądze lądują w błocie oczywiście przy okazji dając
    zarobić znajomym królika.

  • 2. Data: 2022-11-09 08:38:59
    Temat: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 08.11.2022 o 19:27, _Master_ pisze:
> [...]
    >
    > Tak to jest jak się zabiera w podatkach a potem oddaje na bezsensowne
    > inwestycje i pieniądze lądują w błocie oczywiście przy okazji dając

    Cos Ci się aby nie pokićkało? To Unia kazała ją postawić w Legionowie i
    nasłała na nią okupantów?

    A może przekop Mierzei, elektrownie atomowe za sto dużych baniek "aby
    Polacy mieli tani prąd", tony bezwartościowego żelastwa "aby zwiększyć
    bezpieczeństwo" itditd to też  nakazy Unii aby Tobie/Polsce szkodzić?

  • 3. Data: 2022-11-09 09:27:27
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.11.2022 o 08:38, trybun pisze:

> [...]
    > Polacy mieli tani prąd", tony bezwartościowego żelastwa "aby zwiększyć
    > bezpieczeństwo" itditd to też  nakazy Unii aby Tobie/Polsce szkodzić?

    Ten PiSiorski chuj, co mam go w pląku, kłamie jak zwykle.

    "A tymczasem 10 października prezydent Andrzej Duda dostał do podpisu
    ustawę, którą podpisał trzy dni później i która "załatwiła" temat
    bezpłatnych samorządowych ładowarek do samochodów elektrycznych na
    zasadzie: "nie ma i nie będzie"."

    https://www.auto-swiat.pl/ev/wiadomosci/wylaczaja-la
    dowarki-do-samochodow-elektrycznych-ustawa-kaze-oszc
    zedzac-prad/wqlhmc9

    PiSiory tak właśnie robio. Kłamio, krado i mataczo zwalając winę na innych.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2022-11-09 10:11:00
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    >
    > Tak to jest jak się zabiera w podatkach a potem oddaje na bezsensowne
    > inwestycje i pieniądze lądują w błocie oczywiście przy okazji dając

    Koło dworca?

  • 5. Data: 2022-11-09 12:02:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Nov 2022 19:27:09 +0100, _Master_ wrote:
> [...]
    >
    > Jak się fanboje elektryczni dowiedzieli to zaczęli ją OKUPOWAĆ.
    >
    > Skutek: Władze ją wyłączyły bo trzeba oszczędzać prąd

    Ale to bez zwiazku z okupacją i fanami.

> [...]
    >
    > Tak to jest jak się zabiera w podatkach a potem oddaje na bezsensowne
    > inwestycje i pieniądze lądują w błocie oczywiście przy okazji dając

    Zaraz zaraz - bo ja widze dwa wyjscia:
    a) postraszyc burmistrza, ze sie unie powiadomi,
    b) nie straszyc, powiadomic.

    I jesli stosowna umowa przewiduje, to darmowy prąd wróci ... ale moze
    dopiero po wojnie :-)

    A burmistrz niech o kolejną dotacje wystąpi.
    Na wiatrak i na solary :-)

    J.

  • 6. Data: 2022-11-09 13:18:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-09-listopada-2022 o 09:27, LordBluzg(R)?? pisze:
    > bezpłatnych samorządowych ładowarek do samochodów elektrycznych na
    > zasadzie: "nie ma i nie będzie"."

    Co nie zmienia faktu że PiS w porozumieniu/pomimo/w opozycji do UE ;-)
    marnują nasze podatki.

    Taki pomysł żeby postawić ładowarkę z darmowym prądem to uciułali
    biurokraci z głupoty czy specjalnie?

    Przecież wiadomo było że po promocji trzeba będzie płacić.I to słono płacić.

    Metoda na dilera narkotykowego?

  • 7. Data: 2022-11-09 13:25:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-09-listopada-2022 o 12:02, J.F pisze:

    > Ale to bez zwiazku z okupacją i fanami.

    W związku bo się zleciały fanboje z całej okolicy ;-)

    > Zaraz zaraz - bo ja widze dwa wyjscia:
    > a) postraszyc burmistrza, ze sie unie powiadomi,
    > b) nie straszyc, powiadomic.

    A jeśli to UE zaleca oszczędzanie? ;-)

    Kogo będziesz straszył i kim?

    > I jesli stosowna umowa przewiduje, to darmowy prąd wróci ... ale moze
    > dopiero po wojnie :-)
    >
    > A burmistrz niech o kolejną dotacje wystąpi.
    > Na wiatrak i na solary :-)

    Najpierw to trzeba rozbudować sieć aby prąd przyjmowała.

    Albo dotować też akumulatory

    Jęczą te wszystkie mendy po mediach że wiatraki zablokowane a na
    panelach nie zarobisz za wyprodukowany prąd tyle co kiedyś.

    KURWA. GDZIE WY CHCECIE TO PODŁĄCZYĆ?

    Zrób sobie jeden z drugim krzesło elektryczne i w godzinach od 12 do 14
    zarabiaj ;-)

  • 8. Data: 2022-11-09 14:32:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Cos Ci się aby nie pokićkało? To Unia kazała ją postawić w Legionowie i
    > nasłała na nią okupantów?

    A masz wątpliwości?
    Albo Unia, albo Tusk, nie ma innej opcji....

    I jeszcze sama kazała wziąć kasę na tą ładowarkę (na określonych
    warunkach), pod groźbą strzału w tył głowy.....

  • 9. Data: 2022-11-09 16:30:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Nov 2022 13:25:43 +0100, _Master_ wrote:
    > W związku bo się zleciały fanboje z całej okolicy ;-)

    No ale w czym problem - ze z innej gminy byli i prad kradli,
    czy ze kolejka byla dluga, czy ze teraz juz sie nie zlatują.

    > A jeśli to UE zaleca oszczędzanie? ;-)
    > Kogo będziesz straszył i kim?

    To niech sie UE okresli, co wazniejsze :-)

    Zawsze mozna do UE wyslac fotke pieknej ladowarki z tabliczka
    "sfinansowano ze srodkow unijnych,
    zamknieto z rozkazu Unii" :-P

    > Najpierw to trzeba rozbudować sieć aby prąd przyjmowała.

    Postawi wiatrak blisko, to nie trzeba :-)

> [...]
    >
    > KURWA. GDZIE WY CHCECIE TO PODŁĄCZYĆ?
    >
    > Zrób sobie jeden z drugim krzesło elektryczne i w godzinach od 12 do 14

    No ale w tych godzinach mozna samochod ladowac.
    I niekoniecznie u siebie w domu - siec cos tam przewodzi.
    I dopiero jak wiecej sasiadow zainstaluje solary, to sie zrobi
    kociolek w poludnie.
    Przyjdzie basen grzac :-)

    J.

  • 10. Data: 2022-11-09 23:24:18
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 08.11.2022 o 19:27, _Master_ pisze:

    > Tak to jest jak się zabiera w podatkach a potem oddaje na bezsensowne
    > inwestycje i pieniądze lądują w błocie oczywiście przy okazji dając
    > zarobić znajomym królika.

    Po pierwsze to jeszcze do niedawna to te podatki na "bezsensowne
    inwestycje" w Polsce płacił Niemiec, dopiero dzięki przywództwu i
    dobrobytowi PiS zaczynamy płacić więcej niż otrzymujemy (jbc komuchów).

    Po drugie zarzuca się elektromobilności w Polsce, że nie może działać bo
    jest za mało dostępna, jest za mało stacji i przez to za mały zasięg a
    nie będzie tych stacji bo jest za mała popularność... Więc dobrze, że
    postawili stację, źle że za darmo, chyba że stoi za tym idea, którą się
    z nami nie podzieliłeś.

    Po trzecie to ten królik to chyba raczej polak a być może nawet wręcz
    legionowianin, a nie urzędnik z Unii, hę?