    Date: Tue, 15 Nov 2022 00:11:52 +0100
    Subject: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 14.11.2022 o 22:14, _Master_ pisze:

    > Kolejny nierozgarnięty czy tylko nowy?

    Taki, którego rodzice poświęcili trochę wysiłku na wychowanie. Nie
    zrozumiesz prostaku.

    > Uświadom sobie że piszesz ciągle o mnie.

    Pisałem do ciebie, co ty piszesz, do kogo i o czym to zaczyna mi powili
    umykać.

    > To tak jakby zamiast pokazywać kłamstwa i niekonsekwencję Tuska ciągle
    > mu wytykać dziadka z wermachtu.
    > Nie stać Cię na nic więcej?

    Dobrze, że tym razem było cię stać na nie wycinanie nagłówków itp. bo
    serio nie wiedziałbym czy mi odpisujesz, czy komuś innemu.

    Weź trochę się skup i pisz na temat, bo prowadzisz tu jakiś dziwaczny
    monolog.