-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcolog
ne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highw
inds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
eostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
Date: Tue, 15 Nov 2022 08:03:54 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.4.2
Subject: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <636a9f7f$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<tkflei$124u$1@gioia.aioe.org> <tkga55$1u1$1$Cav@news.chmurka.net>
<636d0249$0$448$65785112@news.neostrada.pl>
<tkt9a4$14gd$2@gioia.aioe.org>
Content-Language: pl
From: _Master_ <M...@...pl>
In-Reply-To: <tkt9a4$14gd$2@gioia.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 14
Message-ID: <637339da$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.66.161.220
X-Trace: 1668495834 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 568 89.66.161.220:49869
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1631
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2708643
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek-14-listopada-2022 o 12:37, T. pisze:
> A dlaczego reszta biedaków ma sponsorować tych bogatszych? Czy ten prąd
> do samochodów jest inny,
To inna sprawa.
Jeśli uznamy że należy promować elektryki to logicznym rozwiązaniem jest
obniżenie podatków.
Ale NIE ALE NIE... Biurokrata DEBIL woli POBRAĆ a potem DAĆ (z marżą)
temu albo temu albo jeszcze innemu.
Elektryki to przejściowa ślepa uliczka tak jak płyta CD ;-) Ani jakość
ani wygoda ;-)
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.22 08:07 _Master_
- 15.11.22 08:11 _Master_
- 15.11.22 08:15 _Master_
- 15.11.22 09:36 T.
- 15.11.22 09:39 T.
- 15.11.22 14:01 ąćęłńóśźż
- 15.11.22 16:22 nadir
- 15.11.22 17:07 J.F
- 15.11.22 17:29 Cavallino
- 15.11.22 17:30 ii
- 15.11.22 21:56 _Master_
- 15.11.22 23:08 cef
- 17.11.22 13:40 Poldek
- 19.11.22 13:28 PlaMa
- 19.11.22 13:34 PlaMa
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=