  • Data: 2021-06-03 15:35:22
    Temat: Re: Dokrecanie kol
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-31 o 20:19, cef pisze:

    > No tak. Ale wydawało mi się, że zależało Ci na dokręceniu zgodnym
    > z normą producenta a nie tylko tak, żeby się nie odkręcało.
    Mnie? nie, ja cały czas twierdzę że śruby się dokręca tak żeby sie nie
    odkręciły :)
    To Jarek mnie namawiał do zmiany oponiarza :)

    > Ja mam kombi, ile bym nie załadował, to zawsze jeszcze jedna torba wejdzie.
    Z kołem zapasowym w bagażniku? (mam gaz).

    > A poza tym co mi z zestawu naprawczego jak się guma spruje cała?
    No a ile razy Ci sie takiego coś zdarzyło? bo mnie tylko raz, i to nowa
    opona, wjechałem na krawężnik przy zawracaniu, rozpruł sie bok na 2cm i
    opona do wyrzucenia.
    Dlatego na dłuższą jazdę jak już pisałem miałem ubezpieczenie dodatkowe.

    > Zawsze mam koło, choć użyłem go raz w ciągu ostatnich 20 lat.
    Też go wożę w bagażniku tak siłą przyzwyczajenia, bo zmieniałem go kilka
    lat temu jak oponę rozprułem co opisałem wyżej. Normalnie mało
    przeszkadza więc jeździ :)

    --
    Janusz