eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDołożenie spojlera do zderzaka - po uprzednim jego odcięciu › Re: Dołożenie spojlera do zderzaka - po uprzednim jego odcięciu
  • Data: 2010-02-13 23:16:42
    Temat: Re: Dołożenie spojlera do zderzaka - po uprzednim jego odcięciu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 13 Feb 2010 20:52:29 +0100, news-gazeta wrote:

    >To jest bardzo unikatowy zderzak i naprawdę ciezko go zdobyc.

    Ja tam nie wiem, ale jesli gosc mial problem ze sniegiem, to czemu
    uwazasz ze ty nie bedziesz mial ? Szczegolnie obecnie :-)

    Ja bym jakies zawiasy lub sprezyny kombinowal :-)

    >Czy stosuje się jakiś inny środek zamiast szpachli, bardziej miękki?
    >Może te maty z włókna szklanego?

    A ten zderzak to z czego ? mata szklana sie naprawia laminaty
    szklano-epoksydowe. Jesli to jest jakis termoplast, to raczej nie
    chwyci dobrze.

    J.