  • 1. Data: 2010-02-13 19:43:09
    Temat: Dołożenie spojlera do zderzaka - po uprzednim jego odcięciu
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    Witam.
    Kupilem zderzak od goscia ktory przecinarka (szlifierka, kątówką) odciął
    dolną część, tzw spojler od zderzaka z dołu bo mówił że jest za niski i
    ma problemy w zimę.
    W tej chwili chciałbym ten odcięty element przymocować z powrotem.
    Jest odcięty na płaskiej powierzchni na całości.Czy ktoś ma pomysł jak
    to zrobić? Jakieś pionowe blaszki nitowane u góry i u dołu (spinające te
    dwa elementy) a następnie je zaszpachlować i pomalować?
    Myślalem o spawaniu plastików, ale w tym przypadku to się chyba nie
    sprawdzi, za duży i cieżki element...

    Pozdrawiam - Darek.

  • 2. Data: 2010-02-13 19:47:33
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 13 Feb 2010 19:43:09 +0100, news-gazeta napisał(a):

    > Jest odcięty na płaskiej powierzchni na całości.Czy ktoś ma pomysł jak
    > to zrobić? Jakieś pionowe blaszki nitowane u góry i u dołu (spinające te
    > dwa elementy) a następnie je zaszpachlować i pomalować?

    Ta szpachla pęknie po pierwszym kontakcie z krawężnikiem lub lodem.

    > Myślalem o spawaniu plastików, ale w tym przypadku to się chyba nie
    > sprawdzi, za duży i cieżki element...

    IMO powinno dać radę, ale pogadaj z fachowcem.

    Nie byłoby taniej od razu kupić normalny zderzak?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2010-02-13 20:04:00
    Od: AL <a...@s...tam>

    news-gazeta pisze:
> [...]
    > dwa elementy) a następnie je zaszpachlować i pomalować?
    > Myślalem o spawaniu plastików, ale w tym przypadku to się chyba nie

    spawanie lepiej sie sprawdzi niz podana metoda przez ciebie:
    blaszki+szpachla. Toz to peknie przy pierwszej okazji, gdyz caly czas
    bedzie pracowac.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2010-02-13 20:52:29
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Ta szpachla pęknie po pierwszym kontakcie z krawężnikiem lub lodem.

    > IMO powinno dać radę, ale pogadaj z fachowcem.
    >
    > Nie byłoby taniej od razu kupić normalny zderzak?

    To jest bardzo unikatowy zderzak i naprawdę ciezko go zdobyc.
    Patrzyłem w google i po spawaniu i tak stosuje się szpachel w celu
    wygładzenia powierzchni i dopiero do lakiernika.
    Po zastanowieniu faktycznie ten szpachel pęknie przy najbliższym
    dotknięciu do krawężnika.
    Czy stosuje się jakiś inny środek zamiast szpachli, bardziej miękki?
    Może te maty z włókna szklanego?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 5. Data: 2010-02-13 21:02:51
    Od: "Bialy" <w...@o...pl.wytnij>

    news-gazeta napisal:

> [...]
    | te dwa elementy) a następnie je zaszpachlować i pomalować?
    | Myślalem o spawaniu plastików, ale w tym przypadku to się chyba nie

    http://forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=68
    403

    --
    Bialy | GG:1092403

  • 6. Data: 2010-02-13 22:29:36
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    Bialy pisze:

    > http://forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=68
    403

    Dziękuję kolego, dokładnie o to chodziło :)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 7. Data: 2010-02-13 23:16:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Feb 2010 20:52:29 +0100, news-gazeta wrote:

    >To jest bardzo unikatowy zderzak i naprawdę ciezko go zdobyc.

    Ja tam nie wiem, ale jesli gosc mial problem ze sniegiem, to czemu
    uwazasz ze ty nie bedziesz mial ? Szczegolnie obecnie :-)

    Ja bym jakies zawiasy lub sprezyny kombinowal :-)

    >Czy stosuje się jakiś inny środek zamiast szpachli, bardziej miękki?
    >Może te maty z włókna szklanego?

    A ten zderzak to z czego ? mata szklana sie naprawia laminaty
    szklano-epoksydowe. Jesli to jest jakis termoplast, to raczej nie
    chwyci dobrze.

    J.

  • 8. Data: 2010-02-13 23:58:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bialy wrote:

    > http://forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=68
    403

    Niezły gościu, zmienił sobie ładniejszy zderzak na brzydszy.

    --
    cokolwiek

  • 9. Data: 2010-02-14 00:17:40
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > http://forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=68
    403

    kupa roboty i zmarnowana kasa. popeka po jednym dniu zwyklej jazdy.

  • 10. Data: 2010-02-14 01:35:13
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 14 Feb 2010 00:17:40 +0100, peter napisał(a):

    403

    > kupa roboty i zmarnowana kasa. popeka po jednym dniu zwyklej jazdy.

    Będzie się przynajmniej komponować z odstającą klapą ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl