  • Data: 2009-05-20 13:35:40
    Temat: Re: Domowy sposób na łożysko [OT]
    Od: Kuczu <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kefir pisze:

    > Koledzy, choc nieco offtopicznie, bardzo mnie zainterere: czy mial ktos
    > do czynienia z narzadami firmy Ferm? Drozsze to bylo niz "noname" i
    > gwarancje dwuletnia dali. Pouzywam czy zaraz sie rozleci?

    A to juz zalezy co i jak intensywnie bedziesz tym robil. Ja mam
    szlifierke oscylacyjna tej firmy i choc malo ja uzywam to zaczyna
    wydawac niepokojace dzwieki. Mala trojkatna szlifierka tej firmy juz sie
    popsula, znaczy dziala jak nia jebne o stol. Ale kosztowala cos kolo
    stowki a co miala zrobic to juz zrobila wiec mam to w d...

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!