  • Data: 2020-10-13 01:43:24
    Temat: Re: Drganie liter na ekranie
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-12 o 22:10, Arnold Ziffel pisze:

    > "Masz listwę zasilającą? Odłączałaś ją od prądu może i po ponownym
    > włączeniu listwy może od razu włączyłaś komputer, a prąd jeszcze całkiem
    > nie dotarł do listwy. Piszę to na podstawie "zjawiska" na moim sprzęcie.
    >
    > W związku z tym, że się obawiam pożaru w mieszkaniu to 4 metrowy kabel w
    > dalszym ciągu przeciągam do gniazdka w kuchni. Kabel długi to i prąd do
    > listwy nie od razu dojdzie. Po podłączeniu listwy do gniazdka w scianie
    > teraz odczekuję ze 2 minuty i dopiero włączam komputer. Nie ma co się
    > spieszyć. Te parę minut człowieka nie zbawi."

    Ktoś mnie tu albo na Windowsie wyśmiał jak napisalam coś podobnego jak
    Ty. Napisał, że przecież prąd leci z prędkościa światła :-)
    Listwy w ścianie się nie wyłącza, bo w listwie jest wyłącznik. Też mam
    bardzo długi kabel. Leży pod ścianą, pod dywanem. W pierwszej listwie
    telewizor i modem Horizon, do listwy jest włączona druga listwa (leży na
    podłodze pod dolna półką biureczka) i w gniazdkach jest włączona
    drukarka, komputer, głośniki i lampka. Nic z kontaktu nie wyjmuję
    (chyba, że ten Horizon muszę odświeżyć). Jak wyłączę komputer, bo już
    nie będę korzystala to potem wyłączam tą listwę. Telewizor gra z drugiej
    listwy. Jak mam juz dosyć oglądania to wyłączam pilotem i wyłączam drugą
    listwę.

    --
    animka