  • Data: 2020-10-16 11:35:31
    Temat: Re: Drganie liter na ekranie
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.10.2020 o 18:05, Animka pisze:

    > Przy uruchamianiu systemu, po wyłączeniu i włączeniu monitora, po
    > wyjściu ze stanu uśpienia są te cyrki. W przegl.Firefox na górze
    > ekranu i w menu oraz w menu Hamstera (pasek na górze). Więcej już nie
    > sprawdzam, tylko to co najczęściej używam.
    >
    > Nie wiesz jak wyłączyć ochronę oprogramowania, bo toto mi sie ciągle
    > włącza w usługach w tle.
    > Jak wyłączę to potem w panelu sterowania- system mam komunikat, ze
    > Windows mam nieaktywowany-aktywuj system Windows. Czyli bez szkód tej
    > opcji nie mozna wyłączyć, żeby potem nie przywracać systemu. Może to
> [...]

    Jak widzę ja tą usługę mam wyłączoną na stałe. Być może zewnętrzne
    programy bezpieczeństwa (antywirusy i inne) ją wyłączają, a właśnie z
    takiego zewnętrznego programu korzystam obecnie. Takie wyłączenie nie
    generuje żadnych komunikatów.

    Wracając jeszcze do monitora, też mam z nim problemy, ale tu chyba
    chodzi o sam system. Objawy to gdy np włączę jakąś grę, czy np robię coś
    w edytorze tekstu, odejdę na jakiś czas od kompa a włączy się wygaszenie
    monitora to włączony program zostaje zawieszony. Może u Ciebie jest ten
    sam problem tylko występuje w innej formie...