    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Drganie liter na ekranie
    Date: Wed, 21 Oct 2020 12:17:46 +0200
    <rme4tg$1umd$3@gioia.aioe.org>
    <e...@4...com>

    W dniu 17.10.2020 o 11:29, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

    > Sądzisz, że dostawcy prądu sfinansowali to z własnej kieszeni i zaskurniaków? To
    wszystko
    > z naszych pieniędzy, w szerszym zakresie czasu są to jednak oszczędności, MF ci to
    > wyjaśnił dalej:
    cina>

    No więc co, znowu w kolejnej sprawie dorośli i podobno wolni i suwereni
    ludzie zostają stawieni przed faktem dokonanym.. Co to za pojebane
    zwyczaje że firmy maja więcej do powiedzenia niż mieszkańcy. Np w
    Szwecji obywatel składa wniosek o podłączenie do sieci telefonicznej a
    firma telekomunikacyjna  ma określony w którym ma się wywiązać z
    zlecenia. U nas możesz sobie składać w Orange i 100 wniosków a oni mają
    to gdzieś, im nie opłaca się ciebie podłączać..., takie jest podejście
    do obywatela w kraju nad Wisłą - to bydło zwane obywatelem jest dla
    firm, lekarzy itditp a nie odwrotnie.. i w sumie pies ich tam trącał,
    dziwi mnie tylko to że bawisz się w strażnika takich zwyczajów, że jak
    pan każe to trzeba płacić i ponosić z własnej kieszeni koszty związane z
    wprowadzaniem wyższego napięcia w sieci.

    > Przestań wszędzie widzieć te imperialne zapędy, w tym wypadku to nie ma sensu.

    Ale dlaczego nie, mieliśmy swoje rozwiązania funkcjonujące w miarę
    dobrze przez szereg lat i tak się jakoś dziwnie składa że wszystkie
    zmiany musimy wprowadzać aby się dostosowywać do jakiegoś władcy.
    Przecież nawet ZSRR nie kazał nam zmieniać rozmiaru szyn aby się do nich
    dostosować.