    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Drganie liter na ekranie
    Date: Sat, 24 Oct 2020 15:01:48 +0200
    <rme4tg$1umd$3@gioia.aioe.org>
    <e...@4...com>
    <rmp1s6$1s2n$1@gioia.aioe.org>
    <7...@k...wujka.marcina>
    <rmp9o7$1psv$1@gioia.aioe.org>
    <5f902e03$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <rmpbr7$qhc$2@gioia.aioe.org>
    <5f9060c9$0$523$65785112@news.neostrada.pl> <rmuds3$due$1@gioia.aioe.org>
    <5f92bff7$0$536$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 23.10.2020 o 13:28, RadoslawF pisze:

    > Bo miałeś szczęście żyć w dobrym okresie.
    > Ale to że ciebie coś takiego nie spotkało nie udowadnia że
    > nie miało miejsca o czym starasz się nas przekonać.

    Nie ma mowy o żadnym przekonywaniu, przytaczam tylko fakty, jednak
    nikogo nie zmuszam siłą aby przyjmował je do wiadomości.

    > Płeć bez znaczenia. Zdefiniuj to kierownicze stanowisko.
    > Kierownik punktu zbiórki makulatury przy fabryce H. Cegielskiego
    > czy kierownik dużego działu w tej fabryce?
    >

    > Pozdrawiam

    Pierwszy z brzegu - kierownik działu energetyczno-remontowago (W-R).
    Czyli kierował w sumie jednym z najważniejszych działów w fabryce. I to
    w czasie najbardziej newralgicznym dla pseudokomuny, czyli na początku
    lat 80tych a tu bezpartyjny na czele... szok?